V Міжнародна науково-практична конференція (18-31 жовтня)
Звернення ректора НПУ імені М. П. Драгоманова
Віктора Андрущенка
Шановні учасники V Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасне дошкілля: реалії та перспективи», сердечно вітаю Вас від імені багатотисячного колективу Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
Усіх нас об’єднує спільна мета – не тільки виростити здорове та щасливе молоде покоління громадян своєї держави, а й відкрити йому цей світ у всьому багатоманітті можливостей для повноцінної реалізації власних здібностей і талантів; підготувати до впевненого входження у доросле життя в якості гармонійно розвиненої та духовно багатої особистості. Вирішення такого завдання під силу лише педагогу, який любить свою професію, який закладаючи фундамент подальших успіхів і перемог дитини, готовий без останку «віддати їй власне серце». Причому, найбільша відповідальність за результати цієї роботи в сучасних соціокультурних реаліях покладається на вихователя, який першим формує основи світогляду дитини, вибудовує підвалини її культури та моралі, торує для неї шлях через численні бар’єри, що постійно і невідворотно створює сучасний світ. Саме тому значення особистості вихователя для всієї траєкторії людського життя безцінне, адже від його професіоналізму в буквальному розумінні залежить майбутнє людини, прогрес держави та доля нації.
Сучасне дошкілля сьогодні гостро потребує фахівця високого рівня, який володіє якісними професійними знаннями і навичками,бездоганною внутрішньою культурою, готовністю реалізувати власний творчий потенціал в умовах динамічних змін, виступаючи зразком особистісного зростання для своїх вихованців. Водночас, суспільству необхідні й талановиті науковці, здатні плідно розвивати галузь дошкільної освіти, брати активну участь у розробці нових педагогічних технологій, забезпечувати гідний поступ педагогічної науки. Нагальність цих завдань вимагає особливої системи відбору обдарованої молоді, ранньої професіоналізації, ефективної системи формування фахових якостей та готовності до педагогічної діяльності.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова є визнаним вітчизняним лідером у цьому напрямку і продовжує динамічно збільшувати свої наукові, освітні та виховні здобутки. Однак, ми ставимо перед собою більш амбітне завдання: у найближчі 7-10 років утвердитись в якості провідного педагогічного навчального закладу Європейського простору. Здійснити це непросто, але можливо, тому що в нашому активі найкращий у своїй державі науково-педагогічний потенціал, відомі наукові школи, а головне – талановиті викладачі та студенти – справжні партнери на шляху до досягнення поставленої мети.
Університет сьогодні – це майже 36 тисяч студентів і 20 академічних Інститутів, найкраща серед вищих навчальних закладів України наукова бібліотека, сучасний спортивний комплекс, зразкові гуртожитки. За останні роки ми стали не просто помітними, але й шанованими у вітчизняному освітньому просторі; нас все більше знають та поважають у Європі; до нас їдуть на навчання іноземні студенти; ми наполегливо розширюємо предметне та ефективне міжнародне академічне співробітництво. І це не лише свідчення динамічного розвитку Драгоманівського університету, це – оцінка кожного з нас і водночас, потужний стимул до подальшої наполегливої роботи та нових звершень.
Інститут розвитку дитини – наймолодший серед інших інститутів нашого навчального закладу. Але за п’ять років свого існування він утвердився як справжній науково-методичний і просвітницько-організаційний центр професійної підготовки фахівців для галузі дошкільної освіти та соціокультурної діяльності. За цими вагомими здобутками стоять його співробітники – найцінніше багатство, краса і гордість університету, та його студенти – нова плеяда талановитих і натхненних «митців дитячих душ». Колектив Інституту пишається їхніми успіхами і прагне постійно підвищувати якість освіти, запроваджує у навчально-виховний процес інноваційні форми роботи, забезпечує студентам можливість активно займатися науково-дослідною діяльністю, спрямовує їх на творчу працю та безперервний професійний розвиток. Результати свідчать самі за себе – нині в Україні не тільки немає жодного дошкільного навчального закладу, де б не працювали вихованці Інституту розвитку дитини, вони також гідно представляють свою alma-materна всіх рівнях освітньої системи нашої держави. І ми віримо в те, що навіть у сучасних непростих соціокультурних умовах кожен з них плекатиме індивідуальність дитини; створить для неї таке розвивальнесередовище, яке б стимулювало її пізнавальну активність та допомогло розкритися всім задаткам і здібностям.
Сьогодні я з особливим задоволенням констатую той факт, що Інститут розвитку дитини зумів своєю діяльністю консолідувати інтереси і творче завзяття як досвідчених педагогів та науковців, чиї заслуги перед дошкільною освітою важко переоцінити, так і молодих вчених, аспірантів, студентів, які тільки-но стають на шлях наукових досліджень, і ще, я в цьому переконаний, приємно здивують нас своїми досягненнями. Вірю в те, що чергова Міжнародна науково-практична конференція «Сучасне дошкілля: реалії та перспективи» подарує кожному її учаснику хвилюючі миттєвості творчого горіння та духовного збагачення; стане вагомим внеском у розвиток вітчизняної дошкільної освіти. Тож успішної праці вам, шановні колеги, невтомного наукового пошуку та нових професійних звершень.
Ректор НПУ імені М. П. Драгоманова,
член-кореспондент НАН України,
академік НАПН України,
доктор філософських наук, професор
В. П. Андрущенко
Секція 1
"Сучасне дошкілля в європейському освітньому просторі"
Секція 2
"Інноваційні технології розвитку дитини в контексті багатовимірності освітнього середовища"
Секція 3
"Психологічний супровід становлення особистості дитини в різних соціальних інституціях"
Секція 4
"Освіта і соціокультурний простір дитинства"
Секція 5
"Професійна підготовка у проекції трансформації дошкільної освіти"
Форум
V Міжнародна науково-практична конференція "Сучасне дошкілля: реалії та перспективи" проходила з 18-31 жовтня в INTERNET форматі. Форум закрито. Для того, щоб переглянути матеріали перейдіть на форум⇒⇒⇒
Презентації
"Інноваційна діяльність дошкільних закладів освіти"
- Коммунальное учреждение "Ясла-сад "Радуга"
- Дети и растения - Земли украшение
- Музейна педагогіка як засіб морального виховання
- Нетрадиційний підхід до використання сучасного фізкультурного обладнання, як варіант підвищення інтересу до фізичної культури у дітей дошкільного віку
- ДНЗ № 263 "Веселка" м. Києва
- Дошкільнятам про зоряне небо
- Створення міні-музею у дитячому садку
Відео
Відбувається наповнення матеріалів