№ 4
Фізкультурно-сюжетна розвага для дітей середньої групи
Клокова Юлія-студентка Інституту розвитку дитини IV курсу, 44 ді групи
«Мурашка спішить додому»
Для того, щоб навчити дошкільників розуміти та сприймати сюжет ігрового заняття та підпорядковувати свої дії відповідно до нього необхідно робити його якомога цікавішим та насиченим. Фізкультурна розвага дозволяє поєднати вирішення пізнавальних та оздоровчих завдань...
Робота з обдарованими дітьми
Мацюк Наталія - студентка Інституту розвитку дитини IV курсу, 44 ді групи
Епоха,що настала, епоха змін, інновацій, епоха інтелекту – диктує свої умови життя,висуває нові вимоги до людини. Якісно нові зміни в суспільстві переконують, що найбільшою цінністю є неповторна людська особистість, з її нахилами, вподобаннями, обдаруваннями....
Прийняти - значить спілкуватися
Ничипорчук Антоніна - студентка Інституту розвитку дитини, ІІІ курсу, 35 дшл групи
В останні роки психологи зробили ряд чудових відкриттів. Одне з них – значення стилю спілкування з дитиною для розвитку її особистості...
Можливість інтегрування дітей з особливими потребами у звичайний колектив
Казімірова Анастасія - студентка Інституту розвитку дитини IVкурсу, 35дшл групи
Сучасна практика навчання дітей з особливими потребами всіх категорій призводить до їхньої ізоляції від суспільства, від нормального життя. Усі спеціальні заклади, і дошкільні, і шкільні, є інтернатними...