Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене

ТЕМА: Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі...

Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі... 8 року 6 міс. ago #320

  • moderator
  • moderator's Avatar
  • Поза сайтом
  • Administrator
  • Постів: 27
  • Thank you received: 4
  • Репутація: 5
Вінницький державний педагогічний університет

Оленюк Марина

Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі І ступеня
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі... 8 року 6 міс. ago #333

  • Ma6ka96
  • Ma6ka96's Avatar
Доброго вечора! Мене звати Дехтяр Марія, я студентка ІРД 308 групи ДП. Мені сподобалась ваша стаття на тему "Особливості використання проблемного начання у процесі вивчення математики у школі". На мою думку інформація, яку Ви нам продемонстрували у своїй доповіді дуже потрібна у викорастанні, як і у школі так і у ДНЗ, адже проблемне навчання є не тільки в школах, але і в садочках, тому потрібно дану інформацію використовувати як у процесі навчання так і виховання малечі.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі... 8 року 6 міс. ago #335

  • m.olenuck
  • m.olenuck's Avatar
Доброго вечора! Маріє, я вдячна Вам за ваш коментар, мені приємно, що моєю роботою цікавляться і звертають увагу на проблему, над якою я працюю, і яка є актуальною сьогодні в системі освіти. Звісно, питання щодо використання елементів проблемного навчання, особливо в час технологічного і комп'ютерного розквіту, набирає широких обертів. Ви вдало підкреслили, що використовувати елементи проблемного навчання потрібно ще з дошкільного віку, більше того, застосовувати окремі його елементи можуть і батьки вдома, ця технологія може бути впроваджена і у середній, і у старшій, і у вищій школі. Я вважаю, що лише системне використання цієї технології, її окремих елементів, допоможе нам (вихователям, вчителям, викладачам) сформувати таку особистість, яка здатна до нестандартних рішень, думок, раціональних шляхів розв'язку різних життєвих ситуацій і т. д.. Дослідження багатьох науковців світу підтверджують, що використовуючи на заняттях елементи проблемного навчання, вчитель зацікавлює, закохує своїх учнів в предмет, активно розвиваються гнучкість, логічність, критичність мислення, учні активні в різних мисленнєвих операціях. Я думаю, що кожен, хто причетний до викладання, має обов'язково застосовувати технологію проблемного навчання, адже вона є безпрограшною в досягненні освітньої, розвивальної та виховної мети освіти.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
Time to create page: 0.483 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ