Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене

ТЕМА: Проблеми екологічного виховання

Проблеми екологічного виховання 13 року 6 міс. ago #2

  • Kot_N.M@ukr.net
  • Kot_N.M@ukr.net's Avatar
Шановні колеги!
Запрошую Вас взяти участь в обговоренні актуальних питань з проблеми екологічного виховання дошкільників.
- На Вашу думку, які форми і методи роботи з дітьми є найбільш доцільними у формуванні екологічної культури дошкільнят?
- Якими цікавими прийомами активізації розумової діяльності дітей і почуттєвої сфери, в плані екологічного виховання, Ви вважаєте доцільним наповнювати повсякденні спостереження і цільові прогулянки?
- У формуванні екологічної культури дошкільнят важливу роль відіграють наявність знань про природу, позитивних емоцій, практичних умінь та навичок. На Вашу думку, за важливістю, першочерговість яким компонентам Ви віддаєте? Чому?
З повагою Кот Наталія Михайлівна
Останнє редагування: 13 року 6 міс. ago від moderator.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Проблеми екологічного виховання 13 року 6 міс. ago #19

  • NLevinets@ukr.net
  • NLevinets@ukr.net's Avatar
Найбільш дієвими, на мою думку, є методи, спрямованні на збагачення уявлення про природнє довкілля, а також практичного спрямуваня, ті, які спрямовані на вироблення навичок бережного ставлення до природи. Людина- частина природи. НЕ потрібно про це забувати!!!


Екскурсія в природу і прогулянка-похід за межі днз - це різні форми роботи дошкільного навчального закладу. Але зважаючи на на принцип синкретичності, цілісного впливу на особистість дитини, а також обмежені можливості для спілкування сучасної дитини-дошкільного віку з "живою" (реальною) природою, чи не вважаєте Ви за доцільне об"єднати ці дві форми роботи, щоб підсилити оздоровчий вплив на дитину. Якщо це можливо, то за яких умов?
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
Time to create page: 0.179 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ