Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   

Історія

Історія

  РЕКТОР ФОТОШановні друзі!

Отже, у медіа-просторі з'явилося ще одне наукове видання. Для чого воно побачило світ? Новий амбіційний проект? Або данина моді? Або ж спроба заповнити певну прогалину? Відповідь на ці питання зрештою дасть наш читач, ми ж хочемо пояснити наш задум та очікування.

Цікавість до антропологічної проблематики зростає в усьому світі, і Україна не є виключенням. Сьогодні триває активний пошук нового статусу людини у глобалізованому інформаційному суспільстві, нових соціальних конструкцій. Усвідомлення безпосередньої залежності якості змін у культурних, наукових і соціальних системах від розвитку кожної особистості спонукає науковців до глибинного аналізу сутності особистості, визначення її місця та ролі в сучасних  цивілізаційних процесах.

У цьому контексті значно посилюється увага дослідників і до процесу становлення особистості, зокрема, і до дитячого періоду розвитку. Тим часом, дотепер немає жодного наукового видання, присвяченого системному аналізу та експертним дискусіям із проблем змісту і статусу дитинства в сучасному суспільстві, особливостей процесу соціалізації дітей та напрямків його змін, сучасної державної політики в сфері охорони дитинства. Було б перебільшенням стверджувати, що зазначені питання ігноруються або перебувають на узбіччі наукової дискусії. Ні, це не так. Однак подібне обговорення або занурене в інші контексти, або носить фрагментарний характер.

Останнім часом у суспільстві став відчуватися соціальний запит на наукове осмислення змісту, механізмів і результатів розвитку дитини як майбутнього члена суспільства, здатного забезпечити його прогрес. Для задоволення зазначеного запиту необхідний конструктивний діалог між державою, суспільством та представниками освітньої сфери, який і покликаний забезпечити «Вісник Інституту розвитку дитини».

Його мета – висвітлювати результати найновіших досліджень у сфері роботи з дітьми, виконаних як в Україні, так і за кордоном, сприяти організації наукової дискусії з актуальних проблем дитячого розвитку, представляти дослідників, які займаються зазначеною проблематикою. Розвиток дитини – складний процес, що з особливою гостротою постає в ранньому та дошкільному дитинстві, на етапі вступу дитини до школи, у підлітковому та юнацькому віці. Вдумливий погляд фахівців на актуальні проблеми навчання, виховання та розвитку особистості зможе допомогти педагогам та батькам у вирішенні низки освітянських завдань.

Ми сподіваємося, що журнал зробить свій внесок у вирішення досить широкого кола питань:

  • методологічних – дискусії про зміст і проблеми процесу розвитку дитини, демонстрація нових методів досліджень у цьому напрямку;
  • аналітичних – аналіз процесів, що відбуваються у соціальній сфері і визначають якість дитинства в Україні та світі;
  • інформаційних – подання результатів нових досліджень з філософії, педагогіки та психології;
  • просвітницьких – рецензування нових книг найбільш авторитетних вітчизняних та закордонних авторів, в яких висвітлюється проблематика дитинства;
  • зміцнення експертного співтовариства – міжрегіонального, міждисциплінарного, міжнародного.

Переконаний, що «Вісник Інституту розвитку дитини» посяде гідне місце серед наукових видань України, буде сприяти поширенню новітніх знань і технологій серед загалу вітчизняних дослідників, працівників освітньої галузі, аспірантів і студентів педагогічних вищих навчальних закладів.

Видатний фізик С.І. Вавілов писав, що «питома вага науки визначається не тільки коштами, що відпускаються державним бюджетом, кількістю науково-дослідних інститутів, але, насамперед, кругозором науковців, висотою їхнього наукового польоту». Немає сумніву, що саме цій меті буде слугувати наш часопис. Перший крок зроблено. У добру путь.

 

В.П.Андрущенко

Ректор Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова,

член-кореспондент НАН України, академік АПН України,

доктор філософських наук, професор

   

Опитування  

Обираючи наше видання Ви орієнтувалися на:

персоналії редколегії - 25%
періодичність видання - 25%
вартість - 50%

Total votes: 8
The voting for this poll has ended on: 07 серп. 2014 - 12:23
   

Педагогічна преса  

   

Канал новин  

   

Всього відвідувань  

20645219
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулий тиждень
Цього місяця
Минулий місяць
Всього
7662
43283
301059
283659
1072154
18328054
20645219

Your IP: 44.192.38.248
Server Time: 2022-11-28 04:20:06