ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У ВИКЛАДАННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
На черговому засіданні Вченої ради Інституту розвитку дитини (26 лютого 2014 року) розглянуто питання "Про особливості впровадення методу проектів у викладанні фахових дисциплін"
Заслухавши виступ голови Науково-методично ради Інституту розвитку дитини професора Сухорукової Г. В., в якому відмічалось, що метод проектів за своєю сутністю є особистісно орієнтованою навчальною діяльністю студентів. Найбільш достіпним об′єктом педагогічного проектування для студентів є педагогічні ситуації. Формами їх реалізації виступають методичні розробки конспектів занять, свят в ДНЗ, методичні рекомендації для батьків дітей дошкільного віку.
Цікаві напрацювання в плані застосування проектних технологій в практиці фахової підготовки студентів на спеціальностях "Дошкільна освіта" та "Менеджмент соціокультурної діяльності" мають професори Кочубей Н. В., Богініч О. Л., Сухорукова Г. В., доценти Кот Н. М., Шулигіна Р. А., Левінець Н. В.
Вчена рада порекомендувала викладачам продумати технологію ускладнення використання методу проектів на молодших і старших курсах, запроваджувати у практику фахової підготовки студентів більш складні види проектів: дослідницькі, творчі, міжпредметні, міжнародні, довготривалі. Викладачам було запропоновано в технології використання методу проектів більше уваги приділяти презентаційному і контрольному етапам проектної роботи, організувати презентацію кращих проектів студентів в електронному журналі "Студентські пошуки" та газеті "Студентський меридіан".