Н
П
У
Інститут розвитку дитини
Тематика магістерських робіт
Тематика магістерських робіт щорічно оновлюється і має відповідати
науковим інтересам магістранта та керівника магістерської роботи.
науковим інтересам магістранта та керівника магістерської роботи.
1. Закріплення та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку про рослинний світ у процесі використання дидактичних ігор природничого змісту.
2. Виховання дітей старшого дошкільного віку гуманного ставлення до природи у процесі трудової діяльності.
3. Формування у дітей 6-го року життя почуття доброти в процесі ознайомлення з природою.
4. Формування самостійності у дітей третього року життя в умовах ДНЗ.
5. Спілкування з дорослим як засіб мовленнєвого розвитку дитини третього року життя.
6. Розвивальне-ігрове середовище як засіб розвитку пізнавальної діяльності дитини раннього віку.
7. Розвиток самостійності дітей дошкільного віку на заняттях ручної праці.
8. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку в образотворчій діяльності.
9. Сюжетно-рольова гра як чинник формування уявлень дошкільників про себе та себе в світі.
10. Формування почуття гідності у дітей середнього дошкільного віку.
11. Розвиток творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в малюванні нетрадиційними техніками.
12. Наочне моделювання на фланелеграфі як засіб формування у дітей дошкільного віку образотворчих композиційних здібностей.
13. Формування пізнавальної самостійності у дітей старшого дошкільного віку в художній праці як основа творчого розвитку.
14. Ідеї М. Мантессорі про індивідуальне та вільне виховання дітей дошкільного віку та використання їх в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
15. Погляди С.Ф. Русової на дитячу діяльність та втілення її положень в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
16. Формування почуттєвої сфери у дітей раннього віку в процесі спілкування з природо.
17. Психолого-педагогічне проектування в курсі «Сімейна дошкільна педагогіка» як засіб формування професійного інтересу.
18. Підготовка вихователя до керівництва ігровою діяльністю дітей за поглядами К.Д. Ушинського.
19. Ідеї вальдорфської педагогіки та їх використання в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
20. Народна рухлива гра як засіб виховання у старших дошкільників початкових патріотичних почуттів.
21. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.
22. Казка як засіб екологічного виховання дітей дошкільного віку.
2. Виховання дітей старшого дошкільного віку гуманного ставлення до природи у процесі трудової діяльності.
3. Формування у дітей 6-го року життя почуття доброти в процесі ознайомлення з природою.
4. Формування самостійності у дітей третього року життя в умовах ДНЗ.
5. Спілкування з дорослим як засіб мовленнєвого розвитку дитини третього року життя.
6. Розвивальне-ігрове середовище як засіб розвитку пізнавальної діяльності дитини раннього віку.
7. Розвиток самостійності дітей дошкільного віку на заняттях ручної праці.
8. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку в образотворчій діяльності.
9. Сюжетно-рольова гра як чинник формування уявлень дошкільників про себе та себе в світі.
10. Формування почуття гідності у дітей середнього дошкільного віку.
11. Розвиток творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в малюванні нетрадиційними техніками.
12. Наочне моделювання на фланелеграфі як засіб формування у дітей дошкільного віку образотворчих композиційних здібностей.
13. Формування пізнавальної самостійності у дітей старшого дошкільного віку в художній праці як основа творчого розвитку.
14. Ідеї М. Мантессорі про індивідуальне та вільне виховання дітей дошкільного віку та використання їх в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
15. Погляди С.Ф. Русової на дитячу діяльність та втілення її положень в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
16. Формування почуттєвої сфери у дітей раннього віку в процесі спілкування з природо.
17. Психолого-педагогічне проектування в курсі «Сімейна дошкільна педагогіка» як засіб формування професійного інтересу.
18. Підготовка вихователя до керівництва ігровою діяльністю дітей за поглядами К.Д. Ушинського.
19. Ідеї вальдорфської педагогіки та їх використання в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
20. Народна рухлива гра як засіб виховання у старших дошкільників початкових патріотичних почуттів.
21. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.
22. Казка як засіб екологічного виховання дітей дошкільного віку.