Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене

ТЕМА: Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі...

Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі... 9 року 6 міс. ago #320

  • moderator
  • moderator's Avatar
  • Поза сайтом
  • Administrator
  • Постів: 27
  • Thank you received: 4
  • Репутація: 5
Вінницький державний педагогічний університет

Оленюк Марина

Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі І ступеня
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі... 9 року 6 міс. ago #333

  • Ma6ka96
  • Ma6ka96's Avatar
Доброго вечора! Мене звати Дехтяр Марія, я студентка ІРД 308 групи ДП. Мені сподобалась ваша стаття на тему "Особливості використання проблемного начання у процесі вивчення математики у школі". На мою думку інформація, яку Ви нам продемонстрували у своїй доповіді дуже потрібна у викорастанні, як і у школі так і у ДНЗ, адже проблемне навчання є не тільки в школах, але і в садочках, тому потрібно дану інформацію використовувати як у процесі навчання так і виховання малечі.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Особливості використання елементів проблемного навчання у процесі вивчення математики у школі... 9 року 6 міс. ago #335

  • m.olenuck
  • m.olenuck's Avatar
Доброго вечора! Маріє, я вдячна Вам за ваш коментар, мені приємно, що моєю роботою цікавляться і звертають увагу на проблему, над якою я працюю, і яка є актуальною сьогодні в системі освіти. Звісно, питання щодо використання елементів проблемного навчання, особливо в час технологічного і комп'ютерного розквіту, набирає широких обертів. Ви вдало підкреслили, що використовувати елементи проблемного навчання потрібно ще з дошкільного віку, більше того, застосовувати окремі його елементи можуть і батьки вдома, ця технологія може бути впроваджена і у середній, і у старшій, і у вищій школі. Я вважаю, що лише системне використання цієї технології, її окремих елементів, допоможе нам (вихователям, вчителям, викладачам) сформувати таку особистість, яка здатна до нестандартних рішень, думок, раціональних шляхів розв'язку різних життєвих ситуацій і т. д.. Дослідження багатьох науковців світу підтверджують, що використовуючи на заняттях елементи проблемного навчання, вчитель зацікавлює, закохує своїх учнів в предмет, активно розвиваються гнучкість, логічність, критичність мислення, учні активні в різних мисленнєвих операціях. Я думаю, що кожен, хто причетний до викладання, має обов'язково застосовувати технологію проблемного навчання, адже вона є безпрограшною в досягненні освітньої, розвивальної та виховної мети освіти.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
Time to create page: 0.420 seconds
Працює на Форум
   

Канал новин  

   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ