Uncategorised
Виробнича практика студентів 3 курсу спеціальності «МСК»
В жовтні 2012 р вперше в нашому інституті проходила практика з урахуванням спеціалізацій. Студени спеціалізації «Менеджер з туризму» проходили практику у відомих фірмах «Тез-тур», «Ростра», «Супутник». Особливою була практика менеджерів з туризму, яка проходила в Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району. Там студенти долучились до проведення тижня туризму, працювали на справжніх туристських змаганнях.
Оголошення
З метою створення для працівників та співробітників Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова сприятливих умов для відпочинку та святкування Нового року й Різдва Христового встановлено дні відпочинку з 30.12.2012 до 07.01.2013. Додаткові дні відпочинку 02.01.2013 перенесено на суботу 17.11.2012; 03.01.2013 – на суботу 01.12.2012; 04.01.2013 – на суботу 15.12.2012; 31.12.2012 – на суботу 29.12.2012.
Нагороди ІРД
Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова та Інститут розвитку дитини нагороджено грамотами й медалями загальнонаціонального проекту «Флагмани освіти і науки України» за вагомий внесок у розвиток освіти і науки нашої держави
Подарунок від ректора
У передчутті найбажанішого свята усієї молоді України – Дня студента, ректор Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова Віктор Андрущенко вирішив здивувати драгоманівців, приготувавши для них у подарунок черговий сюрприз – виставу-комедію від театру «Образ». Запрошуємо усіх драгоманівців 15 листопада о 19.00 год. до актової зали гуманітарного корпусу НПУ відпочити і повеселитися.
V Міжнародна науково-практична конференція (18-31 жовтня)
Звернення ректора НПУ імені М. П. Драгоманова
Віктора Андрущенка
Шановні учасники V Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасне дошкілля: реалії та перспективи», сердечно вітаю Вас від імені багатотисячного колективу Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
Усіх нас об’єднує спільна мета – не тільки виростити здорове та щасливе молоде покоління громадян своєї держави, а й відкрити йому цей світ у всьому багатоманітті можливостей для повноцінної реалізації власних здібностей і талантів; підготувати до впевненого входження у доросле життя в якості гармонійно розвиненої та духовно багатої особистості. Вирішення такого завдання під силу лише педагогу, який любить свою професію, який закладаючи фундамент подальших успіхів і перемог дитини, готовий без останку «віддати їй власне серце». Причому, найбільша відповідальність за результати цієї роботи в сучасних соціокультурних реаліях покладається на вихователя, який першим формує основи світогляду дитини, вибудовує підвалини її культури та моралі, торує для неї шлях через численні бар’єри, що постійно і невідворотно створює сучасний світ. Саме тому значення особистості вихователя для всієї траєкторії людського життя безцінне, адже від його професіоналізму в буквальному розумінні залежить майбутнє людини, прогрес держави та доля нації.