Вітання усім учасникам конференції! Відповідаючи на Ваше запитання, Ірино Олексіївно, хотілось би зазначити, що лише левова частка вихователів готова до впровадження інновацій у навчально-виховний процес ДНЗ. Вони згоджуються створити усі умови для того, щоби нові проекти покращили рівень дошкільної освіти. Решта - бояться або просто не бажають змінювати щось у своїй діяльності і пристосовують старі технології до нових освітніх програм. Найбільше ц стосується ДНЗ у малих містах і селах.
Як кажуть, інший бік цієї проблеми, це мале державне фінансування інновацій або його відсутність. Скажімо, як можна виконувати завдання Освітньої лінії "Комп'ютерна грамота" Базового компонента дошкільної освіти України (нова редакція), якщо комп'ютер для ДНЗ це розкіш?!
Катерина Демчик, викладач КПНУ імені Івана Огієнка, м.Кам'янець-Подільський