Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Творчий розвиток особистості

Творчий розвиток особистості 13 року 6 міс. ago #11

  • 29071951@ukr.net
  • 29071951@ukr.net's Avatar
1. Відомо, що пріоритетним завданням сучасної освіти на всіх її рівнях є творчий розвиток особистості.
Яке значення, на ваш погляд, має мистецтво для розвитку творчих здібностей дітей? Давайте обговоримо.

2. Як ви ставитесь до використання в процесі художньо - естетичного виховання дітей технології художньо-естетичних комплексів (музика + відповідник живопис + відповідник поезія тощо)? В чому бачите позитив дітей цієї технології?
З повагою Галина Сухорукова
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 6 міс. ago #17

  • NLevinets@ukr.net
  • NLevinets@ukr.net's Avatar
Галина Вікторівна!
Роль мистецтва у розвитку особистості дитини величезна. На моє глибоке переконання, мистецтво збагачує людину, а дитину вводить в чарівний світ звуків, образів, слів, рухів тощо. Воно спрямовує дитину на конструктивність у діях (на споглядання, милування світом природи, взаємини з людьми, а не деструктивість поведінки).

Стосовно комплексів, то тільки "ЗА"!. Це підсилюватиме дію мистецтва на розвиток особистості. Корисним було б якби кожна людина знаходила втіху у певному виді мистецтва, виявляла свою "природу".

На вашу думку, чи можуть засоби мистецтва використані у фізичному вихованні дітей дошкільного віку? Якщо так, то які саме?
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 6 міс. ago #24

  • wisdomsophia@meta.ua
  • wisdomsophia@meta.ua's Avatar
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. писав(ла):
1. Відомо, що пріоритетним завданням сучасної освіти на всіх її рівнях є творчий розвиток особистості.
Яке значення, на ваш погляд, має мистецтво для розвитку творчих здібностей дітей? Давайте обговоримо.

Шановна, Галино Вікторівно. Хочеться ще раз і ще раз повторювати, що можливості мистецтва - неоціненні та дуже масштабні. І особливо зараз, коли йдеться мова про інтеграцію мистецтв, вплив того чи іншого твору живопису (наприклад) на розвиток художньо-творчих здібностей не буде настільки ефективним, якщо не використати музичний та літературний ряд, якщо не обіграти роботи з ліплення чи конструювання...
А взагалі моя особиста думка є такою, що у кожної дитини є здібності, просто потрібно їх розвивати (коректно!), створювати усі необхідні умови для вільного спілкування з картинами, користування художньо-творчими матеріалами тощо.
І ще - надавати можливість дітям експериментувати, не боятись за килимок, чи зіпсовані шпалери...


Катерина Демчик з м.Кам'янця-Подільського
Останнє редагування: 13 року 6 міс. ago від wisdomsophia@meta.ua.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 6 міс. ago #25

  • wisdomsophia@meta.ua
  • wisdomsophia@meta.ua's Avatar
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. писав(ла):
2. Як ви ставитесь до використання в процесі художньо - естетичного виховання дітей технології художньо-естетичних комплексів (музика + відповідник живопис + відповідник поезія тощо)? В чому бачите позитив дітей цієї технології?
З повагою Галина Сухорукова


Галино Вікторівно. Я також підтримую ідею цієї триєдиності у мистецькому впливу на дитину - музика + відповідник живопис + відповідник поезія...
З мого, хоча й ще невеликого, педагогічного досвіду я виявила, що дітям приємніше малювати під музику, навіть просто під звуки природи (шум моря, шум листя у лісі чи кумкання жаб на озерці...). Це лише наближає їх до уявного приєднання до подій чи явищ, які наявні у картинах тощо.

Зважаючи на це, в мене виникло зустрічне запитання, вірніше, мене давно турбує проблема образотворчої діяльності дітей сіл з малим населенням та селищ міського типу. Як у них можна розвивати творчі здібності, якщо вихователь має 1 набір гуашевих фарб та 2 пачки кольорових олівців? Адже ті діти теж мають право на розвиток своїх здібностей, оскільки вони більше наближені до природи - одного з головних джерел розвитку творчості дошкільників.

Катерина Демчик з м.Кам'янця-Подільського
Останнє редагування: 13 року 6 міс. ago від wisdomsophia@meta.ua.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 6 міс. ago #30

  • 29071951@ukr.net
  • 29071951@ukr.net's Avatar
Шановна Катерино Демчик! Кращого досвіду розвитку творчих здібностей дітей, які проживають у сільській місцевості, аніж досвід В.О.Сухомлинського в освіті немає. Тут найбільші можливості для близького спілкування з красою. Треба тільки розвивати у дітей її бачення. А олівці і фарби дітям завжди куплять батьки, якщо з ними працює ТВОРЧИЙ вихователь, на приклад Василя Олександровича.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 6 міс. ago #31

  • 29071951@ukr.net
  • 29071951@ukr.net's Avatar
Між фізичним вихованням та образотворчою діялльністю дітей може бути змістовний зв"язок: діти малюють, ліплять, аплікують на теми "Як ми катаємося на лижах (санчатах, ковзанах)", "Як робимо ранкову гімнастику" тощо.
Позитивно на оздоровлення дітей (психічне, моральне, соціальне здоров"я) впливає мистецтво живопису, музики, поезії. Особливо дитяче фантазування, як-то, де б ти хотів постояти, полежати, посидіти, покачатись-повалятись, що б ти почув, побачив, відчув, якби опинився в цій картині.
Є приклади позитивного впливу мистецтва на біополе дитини, а значить на підвищення її імунітету.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.241 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ