Науково-практичний семінар

         14 листопада 2012 року студенти ІІІ курсу спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності» стали учасниками науково-практичного семінару «Педагогічний маркетинг у позакласній діяльності», що відбулася  в гімназії №267 з поглибленим вивченням іноземних мов. Ця гімназія вже декілька років є експериментальним майданчиком Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, де проводиться дослідження маркетингових підходів в організації дозвілля школярів.

Після  теоретичної частини, що пояснювала основні поняття (педагогічний, освітній, соціально-етичний, дозвіллєвий маркетинг) вчителями було наведено практичні приклади складання маркетингових листів, використання маркетингових технологій в організації навчальної  та позакласної роботи. Гімназія в конкурентному освітньому середовищі виграє за рахунок своєї «впізнаваності»: вона випускає  підручники й навіть власні щоденники, має свою форму, герб, музей своєї історії. Водночас  вивчається попит на освітні та позакласні послуги.

Відвідування музею  історії гімназії справило дійсно сильне враження, бо там наочно представлені всі здобутки учнів та вчителів за роки її  існування.  До речі, екскурсії там проводять самі гімназисти. «Маркетинговим ходом» стало навіть те, що  в приміщенні музею знаходяться  всі класні журнали, а отже, в залі постійно є люди –вчителі, батьки, діти.  Живим прикладом маркетингового підходу до організації позакласної роботи стала виставка робіт талановитої шестикласниці Ірини Булгакової, що представляють її творчість в різноманітних художніх техніках. В результаті відвідування семінару ми переконалися, що використання маркетингових технологій  дійсно є одним з найважливіших  інструментів менеджменту  в соціокультурній сфері.