ІІ Міжнародна науково-практична конференція (21.02.2013 р.)

Інформаційні листи

Інформаційний лист

Информационное письмо

Програма конференції

Переглянути

Збірник конференції

Переглянути

Презентації конференції

Секція 1 та секція 4

Белоніна Ольга– студент НПУ імені М. П. Драгоманова

Досвід роботи Конотопського музею авіації з дітьми дошкільного віку

 

Гусєв Ігор– аспірант Інституту соціальної та політичної психології НАПН України

Особливості політичної поведінки студентської молоді

 

Звєрєва Марія– магістр Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Розвивальне середовище різновікової групи як ефективний чинник формування комунікативної компетенції

 

Коваленко Анастасія– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Дитячі ЗМІ в Україні: проблеми розвитку

 

Łapot-Dzierwa Kinga– Drhab., prof. Instytutu Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Presentation of the Project: Polish-Ukrainian Inspirations for Child Creative Activity

 

Раздольська Вікторія– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Роль сімейного туризму у відновленні гармонії в сучасній сім’ї

 

Стежко Анастасия– студент Белорусского государственного педагогического университета имени М. Танка

Эффективное родительство как важнейшее условие развитие ребенка

Секція 2

Бахтемірова Анна– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Телебачення для дітей та його вплив на психічний розвиток дитини

 

Білоха Тетяна– заступник директора з виховної роботи Центру позашкільної роботи м. Новомосковськ

Організація творчого простору для обдарованих дітей в умовах позашкільної освіти

 

Бондарина Людмила– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Дитячо-батьківські відносини як чинник психічного здоров'я дитини

 

Грузинська Інна– студентІнституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Формування у дітей мотиваційної готовності до шкільного навчання

 

Доник Анастасія– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Вплив сімейних конфліктів на психічний розвиток дитини

 

Kurowska Barbara– DrInstytutu Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Developing creative linguistic activity in pre-school children

 

Нестеренко Анна– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Розвиток емоційної сфери дошкільника засобами арт-терапії

 

Szczyrba Joanna– MAInstytutu Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

The active music perception and emotional development of a child

 

Fudala Rafał–MAInstytutu Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

The problem of tolerance in multicultural societies

 

Чворсюк Ольга– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Пошук автентичності людини як умова духовності

Секція 3

 

Безбабіна Валерія– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Формування у старших дошкільників первинних математичних уявлень засобами орігамі

 

Гринбаум Елена– магистр Московского городского педагогического университета

Воспитание культуры поведения у детей старшего дошкольного возраста посредством игр-драматизаций

 

Грузинська Ірина– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Формування уявлень про професію у дітей старшого дошкільного віку у процесі гри

 

Казунина Елена– магистрМосковского городского педагогического университета

Влияние книжной графики на творческое развитие дошкольников

 

Мухо Анастасия– студент Белорусского государственного педагогического университета имени М. Танка

Ознакомление детей дошкольного возраста с родным городом

 

Сащенко Яна– студент Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І. Я. Франка

Педагогічні умови стимулювання навчально-пізнавальної діяльності дітей шестирічного віку

 

Токменко Людмила– магістр Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Розвиток рідного мовлення засобами фольклору молодших дошкільнят у сучасному соціумі

 

Уласевич Ирина– студент Белорусского государственного педагогического университета имени М. Танка

Потенциал народного кукольного театра «Батлейка» как средство патриотического воспитания детей дошкольного возраста

 

Харченко Аліна– студент Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Педагогічний потенціал дидактичних ігор у вихованні інтересу дітей старшого дошкільного віку до спорту

Фото конференції

Переглянути фото

Резолюція конференції

Резолюція
ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених
«Дитинство. Освіта. Соціум»

Робота  конференції  спрямована  на  визначення  та  вирішення  актуальних проблем  дитинства,  освіти,  фахової  підготовки  молоді,  висвітлення  сучасних умов для особистісного розвитку в період дитинства: обговоривши  доповіді  та  виступи  у  ході  пленарного  засідання, роботи секцій  «Дитинство  в  сучасному  соціумі»,  «Психологічний  простір розвитку  індивідуальності дитини», «Освіта в сучасних соціокультурних умовах»,  «Психолого-педагогічний  супровід  становлення  особистості майбутнього фахівця»; проаналізувавши  особливості  сприйняття  сучасною  дитиною глобальних  перетворень  світу,  екологічних  змін,  культурного, інформаційного  поля  суспільства, можливості,  які  створюються  завдяки міжнародним взаємовідносинам країн-учасниць ОБСЄ; окресливши  шляхи  мінімізації  негативного  впливу  соціуму  на психоемоційний  стан  дитини,  чинники  її  психічного  здоров’я, гармонійного розвитку, вияву обдарованості та креативності; розглянувши  потенціал  сучасних  навчально-розвивальних  технологій, вплив освітнього середовища на виховання і розвиток дитини; врахувавши  чинники  удосконалення  професійної  підготовки  у  вищих навчальних  закладах,  завдання  психолого-педагогічного  супроводу становлення особистості майбутнього фахівця; підсумовуючи вище зазначене пропонуємо:

1. Розширити тематику наукових досліджень студентів і молодих вчених в контексті  актуальних  для  вирішення  сучасних  проблем  дитинства  тем, вивчення сучасного міжнародного досвіду.

2. На базі електронного журналу  Інституту розвитку дитини «Студентські пошуки»  створити  спільний  для  ВНЗ-партнерів  студентський  електронний журнал.

3. На  сайті  Інституту  розвитку  дитини  НПУ  імені  М. П. Драгоманова створити  спільний  для  ВНЗ-партнерів  методичний  фонд  педагогічної майстерності викладача.