Тематика магістерських робіт

Тематика магістерських робіт щорічно оновлюється і має відповідати
науковим інтересам магістранта та керівника магістерської роботи.

1. Закріплення та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку про рослинний світ у процесі використання дидактичних ігор природничого змісту.
2. Виховання дітей старшого дошкільного віку гуманного ставлення до природи у процесі трудової діяльності.
3. Формування у дітей 6-го року життя почуття доброти в процесі ознайомлення з природою.
4. Формування самостійності у дітей третього року життя в умовах ДНЗ.
5. Спілкування з дорослим як засіб мовленнєвого розвитку дитини третього року життя.
6. Розвивальне-ігрове середовище як засіб розвитку пізнавальної діяльності дитини раннього  віку.
7. Розвиток самостійності дітей дошкільного віку на заняттях ручної праці.
8. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку в образотворчій діяльності.
9. Сюжетно-рольова гра як чинник формування уявлень дошкільників про себе та себе в світі.
10. Формування почуття гідності у дітей середнього дошкільного віку.
11. Розвиток творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в малюванні нетрадиційними техніками.
12. Наочне моделювання на фланелеграфі як засіб формування у дітей дошкільного віку образотворчих композиційних здібностей.
13. Формування пізнавальної самостійності у дітей старшого дошкільного віку в художній праці як основа творчого розвитку.
14. Ідеї М. Мантессорі про індивідуальне та вільне виховання дітей дошкільного віку та використання їх в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
15. Погляди С.Ф. Русової на дитячу діяльність та втілення її положень в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
16. Формування почуттєвої сфери у дітей раннього віку в процесі спілкування з природо.
17. Психолого-педагогічне проектування в курсі «Сімейна дошкільна педагогіка» як засіб формування професійного інтересу.
18. Підготовка вихователя до керівництва ігровою діяльністю дітей за поглядами К.Д. Ушинського.
19. Ідеї вальдорфської педагогіки та їх використання в сучасній теорії та практиці ДНЗ.
20. Народна рухлива гра як засіб виховання у старших дошкільників початкових патріотичних почуттів.
21. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.
22. Казка як засіб екологічного виховання дітей дошкільного віку.