Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

QR-код  

chart ird

   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   

На допомогу магістрантам в організації і проведенні асистентської практики "Аналіз заняття"

Аналіз лекції
з курсу «Основи образотворчого мистецтва з методикою
викладання в дошкільних навчальних закладах» на тему «Архітектура»,
 проведеної кандидатом педагогічних наук, доцентом
НПУ імені М.П. Драгоманова Галиною Вікторівною Сухоруковою.
  
   Під час проведення лекції по темі «Архітектура», викладач спиралася на вже набуті студентами знання про різні види мистецтва, і особливе місце архітектури у «Великій сім’ї мистецтва».
   Починаючи лекцію, викладач повідомила тему, план, якому слідувала на протязі усієї лекції, вказала, яку основну і допоміжну літературу можна використовувати, опрацьовуючи дану тему. Завдання для самостійної роботи давались по ходу лекції та після іі завершення.
   Головний акцент робився на професійну мотивацію: «Для чого архітектура вам потрібна?», «Яким чином можна архітектуру трансформувати у різні види образотворчої діяльності?», «Що надзвичайно важливо для усвідомлення студентами значення даної теми у їх майбутній професійній діяльності».
   Викладач ще на початку лекції наголосила на тому, що тема нелегка, буде зустрічатися багато нових категорій, яку потрібно відмітити для кращого запам’ятовування.
   Галина Вікторівна активізує мислення студентів, ставлячи такі запитання: «Чому?», «Як ви думаєте?», «Наведіть приклади». Зосереджує увагу на головному: «Відмічаємо собі. Підкресліть це слово». Для кращого сприйняття матеріалу студентами, лектор вдається до такого прийому, як порівняння, наводить приклади із повсякденного життя, з побуту (казка про трьох поросят, Будинок з химерами архітектора Городецького, архітектурний дизайн побудови університетів у містах України).
   Під час лекції студенти змогли дізнатися про функції, типи, засоби виразності архітектури. Викладач вдалась до використання показу архітектурних форм з допомогою інтерактивної дошки, мультимедійного демонстрування, розповіла цікаву, повчальну легенду, приводила приклади із життя.
   Якщо студент відволікався, викладач ставила йому навідне запитання по тільки що приговореному матеріалу, щоб зосередити його увагу.
   Висока працездатність студентів на лекції забезпечувалась за рахунок високого професіоналізму викладача, диференційованого підходу до студентів, логічним взаємозв’язком між частинами лекції, раціональним розподілом часу. На лекції розв’язувались у взаємозв’язку освітні, виховні розвивальні завдання.

   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Репозитарій НПУ  

   

Педагогічна преса  

   

Новини та оголошення  

   

Спілкування  

   

Всього відвідувань  

33571723
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулий тиждень
Цього місяця
Минулий місяць
Всього
16700
27397
139165
235412
583841
31844080
33571723

Your IP: 3.145.23.123
Server Time: 2024-04-20 15:13:11
   

Хто на сайті  

На сайті 404 гостей та відсутні користувачі

   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ