Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

QR-код  

chart ird

   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   

Портрет спеціальності "Логопед"

      Логопед – фахівець, який забезпечує формування мовленнєвої сфери у дітей з порушенням мови, звуковимови та мовленнєвого розвитку. Професія логопеда бере витоки із стародавніх часів, зважаючи на потребу необхідності  вплинути на порушення мови та мовленнєву недостатність. Ще у стародавні часи зрозуміли, що лише хірургічного впливу недостатньо, для лікування порушень мови потрібна психолого-педагогічна підтримка і допомога, саме яку здійснює логопед.

    Ким є логопед для малюка у світі спілкування? Він є помічником, провідником і чарівним лікарем мовленнєвих вад.

   Специфіка цієї професії полягає у поєднанні медичниго, психологічного та педагогічного аспектів роботи. Оскільки дефекти вимови не зникають самі по собі, робота логопеда спрямована на своєчасне забезпечення розвивальних умов у відповідності до індивідуальних проблем мовленнєвого розвитку кожної дитини.

    Вагомість цієї професії полягає у забезпеченні розвитку спілкування дитини, як важливої умови задоволення життєвої потреби.Для виконання своїх функціональних обов’язків логопед повинен знати:       анатомо-фізіологічні особливості мовленнєвого апарату людини;      психологічні основи розвитку особистості;     педагогічні механізми впливу на дитину;      спеціальні методики мовленнєвої корекційної роботи з дітьми. Уміти:         ефективно використовувати діагностичні методики;        здійснювати корекційну роботу з дітьми у відповідності до особливостей їхніх психічних і фізичних вад;        здійснювати педагогічну допомогу родинам у вихованні дітей з мовленнєвими розладами. В процесі професійної підготовки майбутній логопед оволодіває теоретичними основами дисциплін соціально-гуманітарного циклу, природничих дисциплін та фахових методик; набуває практичного досвіду роботи з дітьми, які мають порушення мовлення; творчо його реалізує у власній професійній діяльності та прагне до особистісного професійного самовдосконалення.

      Спектр роботи дипломованого фахівця необмежений: вихователь дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах; логопед; викладач педагогіки і психології (дошкільної) у вищому навчальному закладі; менеджер дошкільної освіти.

   Свої професійні уміння логопед може реалізувати у сім’ї, дошкільних навчальних закладах, приватній практиці, соціальних центрах, поліклініках та санаторіях.

    Яка професія містить в собі стільки можливостей для особистісної реалізації та широкого спектру вибору місця роботи? Тих, хто любить дітей, творчих особистостей, небайдужих до величної місії виховання чекають затишні аудиторії та викладачіпрофесіонали і науковці!

    Приходьте за адресою: Автозаводська, 47. Телефонуйте: 463-92-10

   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Репозитарій НПУ  

   

Педагогічна преса  

   

Новини та оголошення  

   

Спілкування  

   

Всього відвідувань  

33882712
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулий тиждень
Цього місяця
Минулий місяць
Всього
30926
30944
91237
184533
30926
32599872
33882712

Your IP: 3.141.202.54
Server Time: 2024-05-01 23:47:11
   

Хто на сайті  

На сайті 442 гостей та відсутні користувачі

   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ