Доброго вечора! Маріє, я вдячна Вам за ваш коментар, мені приємно, що моєю роботою цікавляться і звертають увагу на проблему, над якою я працюю, і яка є актуальною сьогодні в системі освіти. Звісно, питання щодо використання елементів проблемного навчання, особливо в час технологічного і комп'ютерного розквіту, набирає широких обертів. Ви вдало підкреслили, що використовувати елементи проблемного навчання потрібно ще з дошкільного віку, більше того, застосовувати окремі його елементи можуть і батьки вдома, ця технологія може бути впроваджена і у середній, і у старшій, і у вищій школі. Я вважаю, що лише системне використання цієї технології, її окремих елементів, допоможе нам (вихователям, вчителям, викладачам) сформувати таку особистість, яка здатна до нестандартних рішень, думок, раціональних шляхів розв'язку різних життєвих ситуацій і т. д.. Дослідження багатьох науковців світу підтверджують, що використовуючи на заняттях елементи проблемного навчання, вчитель зацікавлює, закохує своїх учнів в предмет, активно розвиваються гнучкість, логічність, критичність мислення, учні активні в різних мисленнєвих операціях. Я думаю, що кожен, хто причетний до викладання, має обов'язково застосовувати технологію проблемного навчання, адже вона є безпрограшною в досягненні освітньої, розвивальної та виховної мети освіти.