Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене

ТЕМА: Педагогічна взаємодія ДНЗ з батьками

Педагогічна взаємодія ДНЗ з батьками 13 року 6 міс. ago #20

  • Janna
  • Janna's Avatar
Шановні колеги, студенти, батьки!
Запрошую Вас взяти участь в обговоренні актуальних питань з проблеми педагогічної взаємодії педагогів з батьками. На сьогодні актуальними залишаються питання:
- підвищення педагогічної культури батьків дітей дошкільного віку;
- залучення батьків до освітнього процесу в ДНЗ;
- оновлення в форм та використання інформаційно-комунікаційних технологій у взаємодії з батьками.
Практичний досвід роботи дошкільних навчальних закладів свідчить про пріоритет традиційних форм взаємодії з батьками, які є малоефективними для сучасних батьків. На Вашу думку, які форми є дієвими у встановленні взаємодії з батьками вихованців?
Жанна Петрова
Останнє редагування: 13 року 6 міс. ago від Janna.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Педагогічна взаємодія ДНЗ з батьками 13 року 6 міс. ago #21

  • Janna
  • Janna's Avatar
Чи можливо підвищити взаємодію з батьками засобами інформаційно-комунікаційних технології?
Останнє редагування: 13 року 6 міс. ago від Janna.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Педагогічна взаємодія ДНЗ з батьками 13 року 6 міс. ago #27

  • wisdomsophia@meta.ua
  • wisdomsophia@meta.ua's Avatar
На мою думку, в сучасних умовах потрібно шукати нові, зовсім не схожі на усталені форми співпраці з родинами. Адже найперше, що ми можемо запропонувати батькам - це консультації, влаштувати "крулі столи", організувати виставку сімейних малюнків чи поробок з природнього матеріалу. Але до такої співпраці згодні долучатись батьки, які ДІЙСНО вболівають не лише за фізичний стан дитини, але й за її уподобання, інтереси, бажання та важливі погляди, думки.

Можна організувати день самоврядування, коли один із батьків може спробувати себе у ролі вихователя чи помічника вихователя. Адже часто буває, що коли батьки приводять дитину до дитячого садка чи коли забирають додому після роботи, побачивши плямку на одязі, влаштувати істерику зі словами: "Я ж вам віддала дитину на півдня!..." Тобто, батьки відводять дитину у дитсадок і вважають, що повністю знімають відповідальність з себе. А це неправильно!

Ще я би запропонувала створювати батькам разом із педагогами ДНЗ спільні тематичні проекти, родинні облаштування ділянок ДНЗ тощо.

P.S. Можливо, хтось і не згодний із запропонованими мною формами роботи. З радістю поспілкуюсь.

Катерина Демчик з м.Кам'янця-Подільського
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Педагогічна взаємодія ДНЗ з батьками 13 року 6 міс. ago #38

  • Janna
  • Janna's Avatar
Я погоджуюсь з Вами, Катерино, що переважна більшість батьків,виступає в ролі "інспектора" - чи правильно виховують дитину у дошкільному навчальному закладі. Але і такі батьки здатні налаштуватися на співпрацю,за умови залучення їх до спільної діяльності з дітьми, особливо в умовах дошкільного закладу.
Цікавою є запропонована Вами форма створення тематичних проектів. На сьогодні набуває популярності організація проектної діяльності в ДНЗ. Якою Ви її бачите?
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Педагогічна взаємодія ДНЗ з батьками 13 року 6 міс. ago #46

  • wisdomsophia@meta.ua
  • wisdomsophia@meta.ua's Avatar
Janna писав(ла):
На сьогодні набуває популярності організація проектної діяльності в ДНЗ. Якою Ви її бачите?

Звичайно, метод проектів - одна із особистісно зорієнтованих інноваційних технологій. Існує думка, що "метод про­ектів передбачає сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих по своїй суті. Результати проектів повинні бути матеріальними, тобто відповідно оформленими — відеофільм, альбом, бортжурнал, комп'ютерна газета, альманах тощо".
Відомо також, що проектів є кілька видів: дослідницький, творчий, ігровий, інформаційний, практично-орієнтований та навчально-телекомунікаційний.
Оскільки моя педагогічна діяльність більшою мірою пов'язана з мистецтвом, то я би запропонувала такі проекти:
- творчий (створення колажу на певну тему або приурочений до визначеної дати);
- інформаційний (збір інформації та наочно-ілюстративного матеріалу про факт чи певну людину, про яку мало хто чув (наприклад про маловідомого художника, скульптора, архітектора) або про проблему, яку потрібно вирішувати у тісному взаємозв'язку "ДНЗ-родина" (наприклад на тему "Як виховувати гіперактивну дитину?").
І все ж таки, мені здається, що вид проекту та тематику потрібно узгоджувати із батьками та давати на вибір перелік. Це по-перше. І по-друге, на мою думку, вид проекту буде визначатись родом діяльності, тобто професією батьків.

Катерина Демчик з м.Кам'янця-Подільського
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
Time to create page: 0.266 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ