Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Сучасна іграшка

Сучасна іграшка 13 року 6 міс. ago #13

  • Поліщук Катерина
  • Поліщук Катерина's Avatar
Шановні колеги!
Пропоную обговорити особливості сучасної іграшки та її вплив на особистість дитини дошкільного віку.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Сучасна іграшка 13 року 6 міс. ago #14

  • NLevinets@ukr.net
  • NLevinets@ukr.net's Avatar
Хотілося б дізнатися про виховні можливості сучасної іграшки. Які, на вашу думку, сучасні грашки є шкідливими для дітей?
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Сучасна іграшка 13 року 6 міс. ago #26

  • wisdomsophia@meta.ua
  • wisdomsophia@meta.ua's Avatar
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. писав(ла):
Які, на вашу думку, сучасні іграшки є шкідливими для дітей?
З давніх-давен іграшка мала важливе значення для дитини. Але якщо розглядати сучасну дитину, то її цікавить більше кількість та барвистість.
Сучасна іграшка має для дітей більше утилітарне значення, ніж виховне, духовне.
Я вважаю, що сучасні ляльки-жінки із пропорціями моделей, дешеві неприродовідповідні м'які копії тварин (рожеві зайці, фіолетові коні, салатові слоники тощо) шкідливими є скоріше для формування уявлення про навколишню дійсність, гальмівними для розвитку творчого мислення.
Якщо народна іграшка-мотанка не повинна була мати обличчя, щоби спонукати до творчого мислення дітей, то сучасні ляльки мають "заготовлені" посмішки, або навпаки - мають неприйнятний для всіх вигляд...
i.jpg
14169204_f582_01.jpg


Катерина Демчик з м.Кам'янця-Подільського
Вкладення:
Останнє редагування: 13 року 6 міс. ago від wisdomsophia@meta.ua.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Сучасна іграшка 13 року 6 міс. ago #33

  • elvina.moskalik@mail.ru
  • elvina.moskalik@mail.ru's Avatar
Іграшка це - найсуттєвіший компонент гри, вона відігравала важливу освітню, розвивальну, виховну, навіть організаційну ролі в усі епохи, у всіх культурах. Іграшка програмує поводження дитини в майбутньому. І важливо розуміти, як впливає іграшка й що за програму вона в собі несе. Оскільки є добро й зло, ідеал і антиідеал, іграшка може бути антиіграшкою. Сучасна промислова іграшка найчастіше формує й фіксує в людині (і насамперед у дитині) такі риси характеру, як розслабленість волі, індиферентність почуттів, недопитливість розуму. Доктор психологічних наук В. Абраменкова зазначає, що Барбі - це псевдоідеальна модель жінки, секс-символ суспільства споживання, дивовижна духовна підміна архетипу Матері. Її можна одягати, роздягати, купувати нові речі для неї. Це не та маленька беззахисна істота, яку хочеться няньчити, годувати, укладати спати, лікувати, тобто відчувати себе хоч на сходинку вище, доросліше. Отже підняти питання на даному форумі є надзвичайно актуальним.
Останнє редагування: 13 року 6 міс. ago від elvina.moskalik@mail.ru.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Сучасна іграшка 13 року 6 міс. ago #34

  • wisdomsophia@meta.ua
  • wisdomsophia@meta.ua's Avatar
Звичайно, продукування сучасних іграшок скоріше диктується суспільними інтересами, можливо, й певними субкультурами нашого супсільства (іграшки-готи, іграшки-ЕМО тощо). А вже в останню чергу - інтересами дітей...

Я сама, як мати дівчинки віку 1 рік та майже 9 місяців. І дуже прикро, коли заходиш у магазин іграшок, а вибрати їй ляльку чи БЕЗПЕЧНУ, КОРИСНУ та РОЗВИВАЛЬНО-ВИХОВНУ іграшку практично неможливо. Виявляється, що ляльок українського виробництва у продажу (по крайній мірі у моєму місті) немає. Китайські ж - напівлисі та мають специфічний зарах. А так хочеться, щбо як і моя донька, так і багато дівчаток у нашій країні мали також радфість від гри із лялькою. Я маю на увазі, щоби можна було зробити зачіску чи переодягнути ляльку, нагодувати чи просто положити спати...
Отже, сучасних іграшок є безліч, але багато з них не відповідають віковим вимогам, або санітарно-гігієнічним. Що вже говорити про ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ...



Катерина Демчик з м.Кам'янця-Подільського
Останнє редагування: 13 року 6 міс. ago від wisdomsophia@meta.ua.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Сучасна іграшка 13 року 6 міс. ago #43

  • М.П.
  • М.П.'s Avatar
Шановна, пані Катерино, я теж маю доньку дев"яти років.Тому хочу сказати,що не все так погано,як Ви описуєте.Сучасні дівчатка полюбляють гратися ляльками Барбі,Братз,Бебі Борн.
Бебі Борн - це саме та маленька "дитинка", яку хочеться ,як Ви кажете,годувати,купати тощо.(нею граються дівчатка десь до 8-9років)
Братз-символ дівчинки-підлітка,тобто ровесниці 8-11-річних дівчаток.
А Барбі це втілення бажання дівчаток бути дорослою.
І хіба це погано,що зараз для таких ляльок є все- одяг,аксесуари,будинки,меблі і навіть машини? Все це можна купити (були бгроші).Але ж можна виготовити одяг для ляльки разом з мамою,а разом зі старшим братом (дідусем,татом) сконструювати меблі,будинок,тощо?
Згадайте своє дитинство.Хіба Ви не шили одяг отим пластмасовим "радянським пупсам", а ляльки вирізані з бумаги з цілим "арсеналом одягу"- це ж ті самі Барбі(тільки з бумаги).Я пам"ятаю,ми ніколи не робили їх "маленькими дітьми", а завжди "дорослими красунями" і обов"язково дя них вирізали ще й "женихів".Нажаль тоді не було таких гарних ляльок.
А щодо ляльки мотанки ,то її досить легко виготовити самій мамі з підручного матеріалу для своєї улюбленої донечки чи ,навіть, маленького синочка.Така лялька,звичайно буде найкраща,бо в ній мамине тепло і частинка душі.
З тим, що зараз в Україні багато неякісних китайських іграшок я згодна.
А ще рекомендую всім відвідати музей іграшки в м.Києві.І обов"язково замовте екскурсію по музею.Дізнаєтесь багато цікавого!
З повагою М.В.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
Time to create page: 3.929 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ