Учасники V Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасне дошкілля: реалії та перспективи", секція № 5 "Професійна підготовка у проекції трансформації дошкільної освіти" висвітлили різні аспекти забезпечення якості ідготовки педагогів-дошкільників у вищій школі.
Помітно, в цьому плані у ВНЗ України, Росії, Білорусії, Литви особлива увага приділяється розвитку творчої особистості вихователя в контексті його професійного навчання, формуванню позитивного професійного іміджу педагогів, розвитку професійної рефлексії, емпатії, інтелігентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.
Обмін науковими здобутками надзвичайно важливий для осучаснення змістовно-технологічного забезпечення підготовки вихователів як справжніх професіоналів.
Дякую за взаємне збагачення новими ідеями, плекаю надію їх втілення в процесі підготовки здібних і талановитих вихователів дітей дошкільного віку з повагою Сухорукова Г. В., канадидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дитячої творчості Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова.