Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Відкриття форуму

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #92

  • n.v.kochubey@ua.fm
  • n.v.kochubey@ua.fm's Avatar
Шановний колего! Більшість з нас у цьому життті таки стають батьками. Тому не можна спрощувати відносини дорослого і дитини, не звертати увагу на зміни, які відбуваються у суб"єктів цих відносин. Говорячи сучасною науковою мовою, стосунки дитина-дорослий є постнекласичною практикою.На все добре. Н.В. Кочубей.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #93

  • lara79art@gmail.com
  • lara79art@gmail.com's Avatar
Шановна Наталіє Василівно! Дякую Вам за пропозицію. З матеріалами даної статті ознайомилась і дійсно, багато цікавого та нового я для себе взяла.

Катерина Демчик, КПНУ імені Івана Огієнка, м.Кам'янець-Подільський
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #94

  • sumyrichard@yandex.ru
  • sumyrichard@yandex.ru's Avatar
Шановна, Галина Подолян!
Порушена Вами проблема моральної оцінки сучасних типів раціональності досить важлива в наш час з появою ресторанів швидкого обслуговування. Виділення переваг і недоліків макдональдизації підтверджують неоднозначність її впливу на сучасний спосіб життя людства.
Як Ви вважаєте чи має межу процес раціоналізації, чи має він свою визначену міру? Чи можливе перетворення соціальної раціональності на ірраціональність?
З повагою, Руслан Васильович.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #104

  • n.v.kochubey@ua.fm
  • n.v.kochubey@ua.fm's Avatar
Шановні колеги!
Щиро дякуємо всім за активну участь у конференції, та особливу подяку хочеться висловити тим науковцям, хто подав матеріали до секції «Освіта і соціокультурний простір дитинства». Усього надійшло 27 матеріалів з 4 країн світу – Азербайджану, Росії, України, Чехії.
Можна виділити кілька тем, до яких тяжіли подані матеріали:
- Соціокультурний простір дитинства, який розгортається та вибудовується в суспільному середовищі, навчальних закладах та сім’ях. Ця тема обговорювалась з різних боків. Проблему правового виховання розглядає Н. Шевцова. К. Поліщук аналізує становлення вимог до дитячої іграшки в соціокультурному контексті. Ю. Луцик підняла проблему виховання моральності в умовах співпраці ДНЗ і сім’ї. Театралізована діяльність дітей досліджувалась у доповідях О. Олійник і В. Шахрай. Співавтори Л. Міщик і Л. Самсоненко зосередились на роботі з обдарованими дітьми, оцінці та способах розвитку обдарованості. Т. Житник досліджує взаємозв’язок між розвитком дитячого малюнка та світового мистецтва. Дозвіллєва діяльність дітей у просторі сучасного «дорослого» суспільства розглядається Н. Кочубей. Н. Моторіна підняла проблему виховання соціокультурної компетентності в умовах полікультурного середовища дитячого садка.
- Освіта в контексті сучасних соціокультурних процесів. Тут також можна виділити кілька аспектів обговорення. Т. Перглєр аналізує проблеми державного управління гуманітарним розвитком України. Взаємозв’язок правової освіти та організаційної культури в Україні досліджує О. Фатхутдінова. Економічній соціалізації особистості та необхідності посилювати економічну компетентність упродовж життя присвячена публікація Р. Олексієнко. Т. Мотусевич піднімає гендерну проблематику в освіті. Дослідженню громадянської соціалізації, інноваційного розвитку освіти в контексті відповідальності присвячена робота О. Ліновицької. А. Ахундова розмислює над процесами засвоєння політичних цінностей, визначає етапи політичної соціалізації особистості. Проблему підготовки менеджерів соціокультурної діяльності в контексті сучасної масової культури розглядає І. Лисакова.
- Соціокультурні процеси в сучасному суспільстві. О. Ануфрієнко досліджує психотерапевтичний аспект філософської рефлексії у контексті демократичного суспільства. Проблемі моральної оцінки сучасних типів раціональності, зокрема Холокосту та макдональдизації, аналізує Г. Подолян. В. Зуєв розмислює над сутністю впровадження як інституційної форми діяльності людей. Різним аспектам комунікативних процесів присвячені роботи Т. Бурдейної та В. Черненко. Т. Бурдейна досліджує етнокультурні комунікативні лакуни, визначає їх своєрідність з точки зору етнокультурності. В. Черненко аналізує комунікативні аспекти аргументації.
- Привертають увагу матеріали, у яких ідеться про українську культуру. О. Ануфрієв розкриває сутність символіки українського фольклору, своєрідність сприйняття символів-образів та символів-архетипів кола, сонця, місяця, ріки та інших. Трансформацію традиційних українських свят, яка відбувається під впливом глобалізації та інформаційної революції, досліджує С. Артюшенко.
- Кілька матеріалів присвячені видатним особистостям. Н. Богданець-Білоскаленко досліджує ідейно-тематичні напрями діяльності Я. Чепіги – відомого українського педагога-організатора, викладача, науковця початку ХХ століття. І. Гавриленко аналізує становлення поглядів А. Макаренка на управління навчально-виховним закладом.

Вважаю, що матеріали конференції можуть бути використані вихователями ДНЗ у практичній діяльності, викладачами вишів, студентами, магістрантами, аспірантами, науковцями.

Модератор секції Н.В. Кочубей.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #105

  • n.v.kochubey@ua.fm
  • n.v.kochubey@ua.fm's Avatar
Пані Катерино! На форумі конференції (секція №4) розміщено огляд матеріалів секції. Можливо, Вас щось зацікавить.
Наталія Васаилівна.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.372 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ