Наступність у роботі д/с та школи

Бульби Т. В. "Наступність у роботі д/с та школи"

  Наступність у роботі Д/С і школи.
     Проблема в тому, що в д/с та школі різні пріоритети. Д/с робить все можливе для того, щоб у дітей не забрати дитинство. Основне завдання д/с – виховання, пізнання світу.
Школа – конкретні знання, навчання. Дітям дуже важко перебудовуватись, засвоювати великий обсяг знань. На даний момент, на мою думку, відсутній суттєвий зв’язок між д/с і школою. Для того, щоб він був дієвим потрібно максимально наблизити програми першого класу та старшої групи д/с, зменшити тривалість уроків. А ще слід згадати „радянську” систему освіти і відмінити, що діти 7 років, як не крути, в основному всі були готові до навчання в першому класі, це пов’язано з віковими фізіолого-психологічними особливостями.
     На сучасному етапі, яким би не було розвинене суспільство, діти, лишаються дітьми. А ми, дорослі, крадемо у них дитинство.